Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ

Αγαπημένα μου παιδιά, ήρθε λίγο νωρίτερα φέτος η ώρα του αποχαιρετισμού. Το ξέρουμε όλοι ότι είναι για καλό, όμως δεν παύει οι στιγμές αυτές να είναι δύσκολες και συγκινησιακά φορτισμένες. Στα μάτια σας διακρίνω τα όνειρά σας, τις φιλοδοξίες σας, τις προσδοκίες σας και έναν πλούτο συναισθημάτων. Να ξέρετε ότι πιστεύω σε σας και σας εύχομαι ό,τι ονειρεύεστε να γίνει πραγματικότητα. Να ξέρετε ότι θα παρακολουθώ την πρόοδό σας (δεν θα μου γλιτώσετε!) και θα ρωτάω για σας! Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον καθένα σας ξεχωριστά για όλα όσα μου έδωσε και με δίδαξε τούτη τη χρονιά. Πιστέψτε με, τα παιδιά είναι οι μεγαλύτεροι δάσκαλοι!!! Γιατί, όπως έλεγε και ο ποιητής μας Τάσος Λειβαδίτης, "οι άνθρωποι υπάρχουν απ’ τη στιγμή που βρίσκουνε μια θέση στη ζωή των άλλων" και θέλω να πιστεύω ότι καταφέραμε πολλά μαζί! Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία και την αγάπη σας!!! 
                                       ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΤΕ!!! 
 Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού είναι του ηπειρώτη ποιητή μας, Μιχάλη Γκανά.
Με συγκινήσατε αφάνταστα με αυτό εδώ! Το καλύτερο δώρο που πήρα ποτέ!

3 σχόλια:

  1. Και σε μας θα λειψετε πολυ κυρια μου <3 σας αγαπαμε πολυ <3 (ελντα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήμουν πολύ τυχερή φέτος που σας γνώρισα!!! Συνεχίστε ακάθεκτοι και θα πετύχετε τον στόχο σας!!!! Χαιρετισμούς σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας λείπεται ήδη κυρία...Σας αγαπάμε πάρα πολύ...<3 Μην μας ξεχνάτε... Φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή