Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Ποια τηλεοπτικά προγράμματα προτιμάτε και γιατί;



Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΙΑΣ ΕΦΗΒΗΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
Μπορεί η τηλεόραση να καθηλώνει με τις εικόνες της, αλλά το ραδιόφωνο έχει πάντα τη δικιά του μαγεία. Όταν ακούς, η φαντασία μένει ελεύθερη να καλπάσει. Κι έτσι, ο κάθε ήχος –τα λόγια, η μουσική- ντύνονται με τα χρώματα και τις κινήσεις που ο καθένας μας κουβαλάει μέσα του. Κι αν το ραδιόφωνο έχει τη μαγεία του όταν είσαι απ’ έξω, μαγεία έχει κι όταν βρίσκεσαι από μέσα.

Μιλάμε με τη δεκατριάχρονη Μάγια, που έχει μια εκπομπή σε ραδιοφωνικό σταθμό ιδιαίτερα αγαπητό στους νέους.

- Πώς έγινε κι αποφάσισες να κάνεις ραδιοφωνική εκπομπή στην ηλικία των δεκατριών χρονων;

- Στο σταθμό εργαζόταν ο νονός μιας φίλης μου και ζητούσαν δύο νέες κοπέλες για μια νεανική εκπομπή. Το πρότεινε λοιπόν στη φίλη μου κι αυτή μου ζήτησε να πάμε μαζί. Έτσι βρέθηκα να μιλώ στο ραδιόφωνο.

- Νομίζεις πως η ζωή σου έχει αλλάξει από τότε που έχεις την εκπομπή;

- Όχι ιδιαίτερα, αλλά πιστεύω πως είναι μια εμπειρία σπουδαία για την ηλικία μου.

- Πες μας, τι ακριβώς κάνεις στην εκπομπή σου;

- Παρουσιάζω διάφορα τραγούδια και επικοινωνώ με τους ακροατές τηλεφωνικά. Επίσης, λέω αινίγματα και ζητώ τη γνώμη τους πάνω σε ποικίλα θέματα που ενδιαφέρουν τα παιδιά της ηλικίας μου. Ακόμα, μιλώ για βιβλία και κουβεντιάζω με διάφορους καλεσμένους της εκπομπής. Τέλος, διαβάζω από τα περιοδικά μουσικά νέα.

- Θα ήθελες να συνεχίσεις την εκπομπή; Είναι το επάγγελμα που θα ήθελες να ακολουθήσεις;

- Δεν έχω πάρει απόφαση ποιο θα είναι το επάγγελμά μου, αλλά υπάρχουν κάποιες πιθανότητες να συνεχίσω παρόμοιες εκπομπές.

Αυτά είπε η Μάγια. Η Μάγια, που για μία ώρα την εβδομάδα κρατά την ευθύνη μιας ολόκληρης εκπομπής. Ποιος είπε πως οι έφηβοι δεν είναι υπεύθυνα άτομα;

(από τον περιοδικό τύπο)


Σε μία εκπομπή της η Μάγια ζήτησε από τους ακροατές της να απαντήσουν στην ερώτηση «Ποια τηλεοπτικά προγράμματα προτιμούν και γιατί». Γράψτε ένα σχετικό κείμενο, για να το διαβάσει η Μάγια στην εκπομπή της. 

 (Γράφει η Γεωργία Νούτσου)
Αγαπητή φίλη Μάγια,
Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να σου γράψω και να σου μιλήσω για τα ενδιαφέροντά μου. 
Τα τηλεοπτικά προγράμματα που παρακολουθώ είναι διαφόρων ειδών. Για αρχή θα ήθελα να σου πω ότι λατρεύω τον κινηματογράφο. Οι εικόνες μου δημιουργούν μια πολύ όμορφη αίσθηση. Προτιμώ τις κοινωνικές ταινίες. Αυτές που σχετίζονται με μαθήματα για τη ζωή, που δίνουν ένα μήνυμα στην κοινωνία, που βοηθούν να σκέφτεσαι λογικά και έξυπνα. Ακόμη θεωρώ ότι οι χιουμοριστικές ταινίες είναι απαραίτητες για κάποιον. Βοηθούν στο να χαρείς και σου δημιουργούν μια διαφορετική αίσθηση, σε ψυχαγωγούν. Συγκεκριμένα παρακολουθώ, αν και είμαι σε λίγο μεγάλη ηλικία, τα παιδικά. Με κάνουν να χαίρομαι! Παρόλα αυτά μου αρέσει και η δράση και οι ταινίες τρόμου. Ο καθένας μπορεί να ταξιδέψει, να νιώσει πράγματα παρακολουθώντας ταινίες του είδους που του αρέσουν, που με αυτές μπορεί να χτίσει τον δικό του κόσμο και να χαθεί στις εικόνες της. Όταν παρακολουθώ μια ταινία με βοηθάει να ξεχαστώ να νιώσω ότι δεν είμαι μοναδική με ένα πρόβλημα και το σημαντικότερο, είναι ένας σύντροφος για εμένα, συναγωνιστής σε αυτή την πορεία της ζωής.
Θα με ευχαριστούσε πολύ το γεγονός να διάβαζες την επιστολή μου και να με καταλάβαινες.
Με αγάπη
Γεωργία 
 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου